Parametru |
Valoarea măsurată |
1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului |
|
a. 80% dintre cele mai rapid soluţionate cereri, zile |
2 |
b. 95% dintre cele mai rapid soluţionate cereri, zile |
2 |
c. % cererilor soluţionate în termenul convenit,% |
99 |
2. Timpul de conectare |
|
a. 80% cele mai rapide conectări realizate, sec |
10,0 |
b. 95% cele mai rapide conectări realizate, sec |
9,0 |
3. Viteza de transfer a datelor |
|
|
|
3.5 Ethernet FTTx, (Fiber To The x) , Fibra optica către x |
|
a. viteza nominală/maximă de transfer a datelor (download/upload),mbit/s |
100/100 (1000/1000) |
b. viteza minim garantată de transfer a datelor (download/upload), Mbit/s |
– |
c. viteza măsurată de transfer a datelor realizată Mbit/s
95% din cele mai înalte rate de viteză atinse (download/upload)
5% din cele mai joase rate de viteză atinse (download/upload) |
94,0/94,0
71,0/71,0 |
d. viteza medie de transfer a datelor (download/upload), Mbit/s |
83,00/83,00 |
e. numărul de măsurări efectuate. |
45 |
3.12 IEEE 802.11, (WiFi) |
Înafara
orelor de vîrf
|
Ore de vîrf |
Înafara
orelor de vîrf |
Ore de vîrf |
a. viteza nominală/maximă de transfer a datelor (download/upload), Mbit/s |
48,0/48,0 |
b. viteza minim garantată de transfer a datelor (download/upload), Mbit/s |
20,0/20,0 |
c. viteza măsurată de transfer a datelor realizată Mbit/s
95% din cele mai înalte rate de viteză atinse (download/upload)
5% din cele mai joase rate de viteză atinse (download/upload) |
–
– |
–
– |
–
– |
–
– |
d. viteza medie de transfer a datelor (download/upload), Mbit/s |
16/16 |
15/15 |
|
|
e. numărul de măsurări efectuate. |
|
16 |
|
|
4. Termenul de remedierea deranjamentelor |
|
a. 80% dintre cele mai rapid remediate deranjamente valide, ore |
9 |
b. 95% dintre cele mai rapid remediate deranjamente valide,ore |
13 |
c. % deranjamentelor remediate în intervalul de timp convenit, % |
99 |
5. Frecvenţa reclamaţiilor utilizatorului final |
|
% reclamaţiilor înregistrate per utilizator, % |
0,01 |
6. Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la deranjamente |
|
% reclamaţii referitoare la deranjamente, % |
0,01 |
7. Reclamaţia taxării serviciilor |
|
% reclamaţii privind corectitudinea taxării, % |
0 |
8. Termenul de soluţionare |
|
a. 80% dintre cele mai rapid soluţionate reclamaţii, zile |
1,1 |
b. 95% dintre cele mai rapid soluţionate reclamaţii, zile |
1,8 |
c. % reclamaţiilor soluţionate în termenul asumat de furnizor, % |
99 |